Dienstag, 5. Mai 2015

Udfordringsopgave 2. del - tørfiltning

                           
                                                          Tørfiltning - et hjerte til morsdag

Jeg har nu været i dag med anden del af udfordringsopgaven. Jeg ville lave en blomst ved vådfiltningen - men det lykkes detsværre ikke.
Derfor prøvede jeg nu det næste og det er tørfiltning. Jeg synes personligt at tørfiltningen er meget mere kreativ og man kan afprøve og konstruere meget mere. Jeg har nu lavet et hjerte, hvor jeg har lagt fokus på at gøre det så nemt som muligt, for også at kunne bruge det i børnehaven. Men efter at jeg har afprøvet det, tror jeg, at det er mere noget til ældre børn. Det tror jeg, fordi nålen som man bruger til tørfiltningen er meget spids og jeg synes at det er en lille smule for farligt til børn i alderen mellem 3-6 år.
Men for mig må jeg sige, at jeg er mere til tørfiltningen men når jeg skal arbejde med børn, ville jeg vælge vådfiltningen.





Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen